Moving day お引越し

Today KFS Atelier moved from Takamiso to Ohsawa!
The truck was waiting for us this morning in front of Takamiso.

今日KFSアトリエは、小原木中学校住宅近くの高見荘から
大沢の仮設コンテナハウスへの引越しを行いました。
朝、引越トラックが高見荘の前で私たちを出迎えてくれました。

Everything had to be moved swiftly because it was snowing...
あいにく天候は雪。全て大急ぎでの作業となりました。

But a hot meal was waiting for everyone at Takamiso after the
work was done!
体は芯まで冷えましたが、作業後には高見荘で温かい食事が待っててくれました。

We could not finish the set up at Ohsawa KFS Atelier because
of Tsunami warning... everyone is safely home now.
大沢アトリエへの引越し作業は、今日完了出来ませんでした。
津波注意報が出たために、今はみんな自宅待機中です。