Yesterday's Ichimoku Market at Umekojikoen

昨日は梅小路公園にて一木手づくり市が開かれました


Having just come back from Germany, I was surprised how cold
and windy it was in Kyoto, especially at Umekojikoen!!
However, the warm welcome of my staff and customers made me
forget the weather condition!
ドイツから帰ってみると、
京都の、特に梅小路公園での寒さと風の強さにとても驚きました。
でも、位置を手伝ってくれる友人たちやお客さんたちの温かい歓迎が、
寒さを忘れさせてくれました。


Today I would like to introduce a new staff member
(the youngest so far): Rihochan!
She has been helping me last time already
and was very helpful this time again!
Thank you Rihochan for your help, and your sweet smile!!!
今日は新しいスタッフ、リホちゃんを紹介させて頂きたいと思います。
(これまでの最年少です。)
既に前回手伝ってもらってはいたのですが、今回も大変助かりました。
リホちゃん、昨日のお手伝いと、その時の素敵な笑顔、ありがとう!